شرایط گارانتی

مشتری گرامی، از حسن انتخاب شما جهت خرید محصولات با گارانتی پارس موبایل همراه سپاسگزاریم.

شرایط گارانتی : 

  • مبنای محاسبه شروع گارانتی برای کالاهای دیجیتال، زمان ثبت توسط نمایندگی و حداکثر ۶ ماه پس از زمان اظهار واردات در سامانه جامع تجارت خواهد بود.
  • پارس موبایل همراه در قبال دریافت دستگاه از مشتری، موظف به ارائه کد رسید دیجیتال به ایشان می باشد.
  • هرگونه خمیدگی، ایراد ظاهری و آسیب فیزیکی شامل خدمات گارانتی نمی‌شود، خریدار موظف است که در هنگام خرید از سلامت ظاهری دستگاه مطمئن شود، تحویل کالا از فروشنده به معنای دریافت آن به شکل کاملا سالم می‌باشد و پس از آن مسئولیت هرگونه ایراد ظاهری و آسیب فیزیکی تماما بر عهده خریدار است.
  • ارائه خدمات گارانتی، صرفاً با همراه داشتن کارت گارانتی و لیبل گارانتی موجود بر روی جعبه محصول مقدور خواهد بود.
  • دستگاه گارانتی شده لازم است برای بهره مندی از خدمات، توسط نماینده مجاز داخل سامانه ثبت شود.
  • هزینه ارسال و دریافت دستگاه به مرکز خدمات پس از فروش برای مشتریان تهران بر عهده پارس موبایل همراه می‌باشد.
  • هزینه ارسال و دریافت دستگاه به مرکز خدمات پس از فروش برای مشتریان خارج از تهران ، بر عهده مشتری می‌باشد.
  • پارس موبایل همراه هیچگونه مسئولیتی در قبال حفظ و نگهداری اطلاعات شخصی مشتری نخواهد داشت و مشتری وظیفه دارد که همواره از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه نماید.
  • عدم کارکرد صحیح دستگاه به دلیل مشکلات شبکه مخابراتی و یا مشکلات ناشی از همتا ارتباطی با ما ندارد.
  • گارانتی کننده هیچگونه مسئولیتی در قبال فراموشی و یا مشکلات ناشی از رمز ورود و یا الگوی گوشی‌ها، جی‌میل و اپل‌آی‌دی و سایر حساب‌های شخصی ندارد.
  • تعمیرات سخت‌افزاری دستگاه‌های فاقد گارانتی، دارای 3 ماه گارانتی می‌باشد.(مشروط بر آنکه همان قطعه‌ای که تعمیر شده است، مجددا دچار اشکال  شود.)
  • حداکثر زمان تعمیرات برای دستگاه‌های دارای گارانتی یک هفته کاری می‌باشد. در صورتیکه تعمیر دستگاه در مرکز خدمات پس از فروش بیش از یک هفته کاری زمان ببرد، به ازای مدت تاخیر (به جز یک هفته اول) به گارانتی دستگاه اضافه خواهد شد.
  • هرگونه خدمات نرم‌افزاری که به دلیل استفاده نادرست کاربر و یا به درخواست کاربر انجام شود، شامل گارانتی نخواهد بود.
  • قاب و وسایل جانبی شامل شارژر، هندزفری، کارت حافظه، کابل، باتری، قلم و... شامل گارانتی نمی‌باشند.
  • کاهش ظرفیت باتری بر اثر استهلاک طبیعی، و یا عدم رعایت دستورالعمل های ارائه شده توسط کارخانه سازنده به عنوان خرابی باتری تلقی نمیشود.
  • گارانتی کننده بابت محافظ صفحه نمایش(گلس)، قاب محافظ گوشی و هر نوع لوازم جانبی که در زمان خرید در جعبه دستگاه موجود نباشد، هیچ مسئولیتی ندارد.

شرایط گارانتی تعویض:

  • در صورتیکه دستگاه ظرف مدت دو ماه پس از فروش دچار هر گونه اشکال سخت‌افزاری شود و قابل رفع نباشد، در مرکز خدمات پس از فروش پارس موبایل همراه تعویض خواهد شد. تشخیص ایراد سخت‌افزاری بر عهده کارشناسان است و زمان خرید بر اساس تاریخ بند اول شرایط گارانتی مشخص می‌شود.
  • در طول دوره گارانتی، چنانچه گوشی پذیرش شود و پس از سپری شدن فرایند کارشناسی فنی، اطمینان حاصل گردد ایراد با تعمیرات قابل رفع نمی باشد و دستگاه تلفن همراه پذیرش شده مشمول شرایط ابطال گارانتی نباشد،گارانتی کننده موظف است، مادربرد دستگاه مذکور را با دریافت فرانشیز تعویض نماید. بدیهی است، در صورت موجود نبودن قطعه مادربرد، دستگاه مذکور تعویض خواهد شد.
  • درصورتیکه امکان تعویض دستگاه میسر نباشد،مدل دیگری با احتساب اختلاف قیمت روز و ۲ درصد تخفیف، ارائه خواهد شد.
  • مشتری گرامی در صورتی دستگاه تلفن همراه شما مشمول تعویض در پذیرش سوم خواهد گردید که کارشناس فنی شرکت در هر سه مرتبه پذیرش دستگاه، مشکل را از یک نوع ایراد سخت افزاری تشخیص دهد.
  • مشکلات نرم‌افزاری مشمول شرایط تعویض دستگاه نمی‌باشد.
  • در صورتی که لوازم جانبی دستگاه تعویضی، توسط مصرف کننده خراب یا مفقود و یا استفاده شده باشد، می باید مبلغ آن توسط مشتری پرداخت شود و یا از جعبه دستگاه تعویضی کسر گردد.

برای تعویض دستگاه، نیاز به دریافت فاکتور معتبر از مشتری است.

شرایط فاکتور معتبر شامل موارد زیر است:

  • دارای سربرگ، تاریخ خرید، مهر فروشگاه و امضای فروشنده باشد.
  • آدرس دقیق فروشگاه و شماره تماس فروشگاه درج شده باشد.
  • نام مشتری در فاکتور خرید درج شده باشد.
  • فاکتور مخدوش نبوده و بدون خط خوردگی باشد.
  • اطلاعات کامل دستگاه(مدل ، شماره سریال یا IMEI) در فاکتور درج شده باشد.